})

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
1. W celu złożenia reklamacji, na zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie zawierające: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwy produkt
u, numeru zamówienia, przyczynę reklamacji, datę zakupu i wystąpienia wady, a także żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży po czym wyślij go na nasz adres mailowy biuro@otolandia.pl  lub korespondencyjny.
Dodatkowo prosimy o dokumentacje fotograficzną, która może ułatwić/przyspieszyć proces reklamacji.

 


2.Odesłanie produktu
W niektórych sytuacjach do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego wymagane będzie odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
W przypadku wymaganej wysyłki, reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Otolandia
Postępu 19/3

02-676 Warszawa

Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania"/"Paczka priorytetowa".


4.  Reklamacje rozpoznawane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanymi produktami. Użytkownik może żądać nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy, a w przypadku gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, Użytkownik może domagać się obniżenia ceny. Jeżeli żądana przez Użytkownika naprawa albo wymiana okaże się niemożliwa, albo miałaby narazić Użytkownika na znaczne niedogodności, Sklep na żądanie Użytkownika obniży cenę lub w przypadku odstąpienia od umowy zwróci pełną należność za reklamowy produkt w terminie 14 dni.

 

 

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie zawierające: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwy produktu i numeru zamówienia, po czym wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Otolandia
Postępu 19/3

02-676 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu 7 dni otrzymasz zwrot wartości zamówienia na konto (nie zwracamy kosztów przesyłki).

  • Pamiętaj, że zwracany towar musi być nowy, kompletny, bez oznak użytkowania, w oryginalnym nierozpakowanym opakowaniu, wraz z nienaruszoną etykietą, nadający się do dalszej odsprzedaży.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania"/"Paczka priorytetowa".
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl